З плану роботи на 2015-2016 навчальний рік

 

 Семінар - практикум

 

 

 

Зміст роботи

Термін

Відповідальні

Примітка

I.

Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника

 

листопад

Очеретяна Л.І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Психологія розвитку дошкільника в контексті його мовленнєвих досягнень.

Ніколаєва І.А.

2.

Система критеріїв комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини.

Братусь Я.С.

3.

Корекційна робота з дітьми, які мають труднощі мовленнєвої компетенції.

Ігровий тренінг для виконання корекційних завдань:

-  гра «Вітер і верби»;

-  гра «Нетрадиційне вітання»;

-  гра «Подорож у Казку».

Бойко Н.А.

 

вихователі

 

 

 

 

4.

Варіативність мовленнєвих висловлювань:

-  що сприяють підвищенню культури спілкування з дитиною;

-  що їх доцільно використовувати в окремих випадках.

Очеретяна Л.І

II.

Спортивні ігри і вправи – ефективний    засіб фізичного виховання дошкільників

березень

Очеретяна Л.І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Характеристика спортивних ігор та роль вихователів та батьків у навчанні дошкільників спортивним вправам.

ін. з фізкульт.

Момот О.Г.

2.

Програмові спортивні ігри:

-  «Городок»;

-  «Бадмінтон»;

-  «Баскетбол»;

-  «Футбол».

вихователь-методист

Бойко Н.А.

3.

Методи та прийоми навчання дітей спортивним іграм.

Практичне оволодіння педагогами вправи, за допомогою яких діти знайомляться з певною спортивною грою

ін. з фізкульт.

Бєлікова С.П.

 

вихователі

 

 

 

 

 Практикуми

 

з елементами тренінгів та ігрових технологій

 

 

 

 

Зміст роботи

Термін

Відповідальні

Примітка

I.

Використання  народознавчих  засобів у становленні  особистості дошкільника

жовтень

вихователі-методисти

Очеретяна Л.І.

Бойко Н.А.

 

вихователі всіх вікових груп

 

 

Брейн - ринг

1.

Народознавча розминка.

2.

Знавці народознавства.

3.

Народна мудрість.

4.

Вікторина: «Народні промисли та ремесла» та «Різдвяні свята».

5.

Асоціація.

II.

Інтерактивні методи навчання як засіб    формування навичок мовленнєвої взаємодії дошкільників

лютий

вихователь-методист –

Бойко Н.А.

 

 

вихователі всіх вікових груп

 

 

 

 

1.

Інтерактивні методи роботи з дошкільниками.

2.

Мовленнєві вправи з використанням різних інтерактивних методів:

- вправа «Павутина» з використанням інтерактивного методу «Мікрофон»;

- вправа «Доброго ранку!» з використанням інтерактивного методу «Дебати»;

- вправа «Ляльковий театр» з використанням інтерактивного методу «Удвох»;

- вправа «Нічний потяг» з використанням інтерактивного методу «Ланцюжок»;

- вправа «Хмарочоси» з використанням інтерактивного методу «Снігова куля»;

- вправа «Вузлики» з використанням методу «Дебати»;

- вправа «Несподівані картинки» з використанням інтерактивного методу «Синтез ідей»;

- вправа «Чарівна квітка» з використанням інтерактивного методу «Асоціативна квітка»;

- вправа «Що змінилось?» з використанням інтерактивного методу «Удвох».

III.

Методичні тренінги для молодих спеціалістів.

вересень

грудень

березень

 

вихователь-методист –

Очеретяна Л.І.

 

Скалдіна З.Б

 

 

 

 

 

Пізнавальний розвиток дошкільників: пошук ефективних шляхів:

-  евристичні бесіди;

-  пізнавальні питання;

-  розвиваючи ігри.

 

 Ділова гра

 

  

 

Зміст роботи

Термін

Відповідальні

Примітка

 

У формі КВК:

«Вміння спілкуватися – в щасті купатися»

січень

Палиць С.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: закріпити знання учасників гри про особливості спілкування з дитиною, вправляти в розумінні психічних станів дітей, вміння доцільно виражати своє ставлення до них за допомогою вербальних і невербальних засобів спілкування.

1.

Мотиваційно-організаційний етап: розкриття

поняття «спілкуватися»

Ніколаєва І.А.

 

2.

Ігровий етап:

-  привітання;

-  психологічний кросворд;

-  розв'язання педагогічних ситуацій;

-  як наше слово відгукнеться;

-  що можна сказати очима;

-  конкурс капітанів: «Прояви свою винахідливість»;

-  домашнє завдання:: «Умілі рученята»;

-  складання денного дитячого меню.

Очеретяна Л.І.

Бойко Н.А.