№ |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
Примітка |
I. |
Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника |
листопад |
Очеретяна Л.І |
|
1. |
Психологія розвитку дошкільника в контексті його мовленнєвих досягнень. |
Ніколаєва І.А. |
||
2. |
Система критеріїв комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини. |
Братусь Я.С. |
||
3. |
Корекційна робота з дітьми, які мають труднощі мовленнєвої компетенції. Ігровий тренінг для виконання корекційних завдань: - гра «Вітер і верби»; - гра «Нетрадиційне вітання»; - гра «Подорож у Казку». |
Бойко Н.А.
вихователі
|
||
4. |
Варіативність мовленнєвих висловлювань: - що сприяють підвищенню культури спілкування з дитиною; - що їх доцільно використовувати в окремих випадках. |
Очеретяна Л.І |
||
II. |
Спортивні ігри і вправи – ефективний засіб фізичного виховання дошкільників |
березень |
Очеретяна Л.І |
|
1. |
Характеристика спортивних ігор та роль вихователів та батьків у навчанні дошкільників спортивним вправам. |
ін. з фізкульт. Момот О.Г. |
||
2. |
Програмові спортивні ігри: - «Городок»; - «Бадмінтон»; - «Баскетбол»; - «Футбол». |
вихователь-методист Бойко Н.А. |
||
3. |
Методи та прийоми навчання дітей спортивним іграм. Практичне оволодіння педагогами вправи, за допомогою яких діти знайомляться з певною спортивною грою |
ін. з фізкульт. Бєлікова С.П.
вихователі
|
з елементами тренінгів та ігрових технологій
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
Примітка |
I. |
Використання народознавчих засобів у становленні особистості дошкільника |
жовтень |
вихователі-методисти Очеретяна Л.І. Бойко Н.А.
вихователі всіх вікових груп |
|
|
Брейн - ринг |
|||
1. |
Народознавча розминка. |
|||
2. |
Знавці народознавства. |
|||
3. |
Народна мудрість. |
|||
4. |
Вікторина: «Народні промисли та ремесла» та «Різдвяні свята». |
|||
5. |
Асоціація. |
|||
II. |
Інтерактивні методи навчання як засіб формування навичок мовленнєвої взаємодії дошкільників |
лютий |
вихователь-методист – Бойко Н.А.
вихователі всіх вікових груп |
|
1. |
Інтерактивні методи роботи з дошкільниками. |
|||
2. |
Мовленнєві вправи з використанням різних інтерактивних методів: |
|||
- вправа «Павутина» з використанням інтерактивного методу «Мікрофон»; |
||||
- вправа «Доброго ранку!» з використанням інтерактивного методу «Дебати»; |
||||
- вправа «Ляльковий театр» з використанням інтерактивного методу «Удвох»; |
||||
- вправа «Нічний потяг» з використанням інтерактивного методу «Ланцюжок»; |
||||
- вправа «Хмарочоси» з використанням інтерактивного методу «Снігова куля»; |
||||
- вправа «Вузлики» з використанням методу «Дебати»; |
||||
- вправа «Несподівані картинки» з використанням інтерактивного методу «Синтез ідей»; |
||||
- вправа «Чарівна квітка» з використанням інтерактивного методу «Асоціативна квітка»; |
||||
- вправа «Що змінилось?» з використанням інтерактивного методу «Удвох». |
||||
III. |
Методичні тренінги для молодих спеціалістів. |
вересень грудень березень
|
вихователь-методист – Очеретяна Л.І.
Скалдіна З.Б |
|
|
Пізнавальний розвиток дошкільників: пошук ефективних шляхів: - евристичні бесіди; - пізнавальні питання; - розвиваючи ігри. |
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
Примітка |
|
У формі КВК: «Вміння спілкуватися – в щасті купатися» |
січень |
Палиць С.В. |
|
|
Мета: закріпити знання учасників гри про особливості спілкування з дитиною, вправляти в розумінні психічних станів дітей, вміння доцільно виражати своє ставлення до них за допомогою вербальних і невербальних засобів спілкування. |
|||
1. |
Мотиваційно-організаційний етап: розкриття поняття «спілкуватися» |
Ніколаєва І.А.
|
||
2. |
Ігровий етап: - привітання; - психологічний кросворд; - розв'язання педагогічних ситуацій; - як наше слово відгукнеться; - що можна сказати очима; - конкурс капітанів: «Прояви свою винахідливість»; - домашнє завдання:: «Умілі рученята»; - складання денного дитячого меню. |
Очеретяна Л.І. Бойко Н.А. |